HURTOWNIE ELEKTRYCZNE KOPEL Sp. z o.o.
W związku z dynamicznym rozwojem, sieć hurtowni elektrycznych zajmująca się dystrybucją artykułów elektrotechnicznych
Zatrudni kandydatów na stanowisko:
Administrator platformy e-commerce
Miejsce pracy:
Toruń
Opis stanowiska
nadzór nad działaniem i utrzymanie systemów e-commerce – monitorowanie, weryfikowanie prawidłowości działania, rozwiązywanie bieżących problemów w ich funkcjonowaniu,
bieżąca modernizacja platformy e-commerce,
udział w projektach dotyczących budowy i rozbudowy funkcjonalności sklepów internetowych, współpraca z podwykonawcami, współrealizowanie prac, testowanie i odbiór rozwiązań, koordynacja wdrożeń,
weryfikacja i poprawa błędów na kartotekach towarów w PIM/ERP,
weryfikacja wystawiania towarów przez PIM,
weryfikacja problemów z migracją danych na platformę e-commerce i ich ewentualna poprawa,
przygotowywanie kartotek do wgrywania i poprawy atrybutów i cech w PIM,
porównywanie danych pomiędzy ERP, platformą e-commerce, Allegro, SOTE,
nadzór nad poprawnością działania sieci,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy wśród klientów oraz pracowników.
Wymagania
dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania czasem,
pomysłowość i kreatywność,
umiejętność analitycznego myślenia,
samodzielność w rozwiązywaniu zadań,
rozwinięte zdolności interpersonalne i kultura osobista,
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
umowa o pracę
1
cykliczne szkolenia
1
platforma grywalizacyjna
1
ubezpieczenie na życie
1
opieka zdrowotna
1
aromatyczna kawa
1
przyjazna atmosfera pracy
1
karta lunchowa
1
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, oraz zdjęcie) w ciągu 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia z dopiskiem "Administrator platformy e-commerce - Toruń" wysyłając wymagane dokumenty na adres: rekrutacja@kopel.com.pl
Data publikacji:
19/04/2023
Data zakończenia:
20/05/2023