FAQ

Sklep internetowy

W Kopel pracują specjaliści w swoich dziedzinach, którzy z chęcią odpowiedzą na wszelkie Państwa zapytania i doradzą najlepsze rozwiązanie. W strefie klienta każdy klient może sprawdzić swojego opiekuna handlowego i kontakt do niego. Dodatkowo z każdego poziomu strony widoczny jest czat, na którym w czasie rzeczywistym można napisać zapytanie. W zakładce "Kontakt" możliwe jest wysłanie wiadomość do Działu E-commerce oraz sprawdzenie danych kontaktowych. 

Tak, w oddziałach Kopel znajdują się pojemniki na zużyte świetlówki i baterie. Produkty te są potem odsyłane do dostawcy i utylizowane lub recyklingowane. 

Niektóre produkty mają są sprzedawane w zbiorczych opakowaniach, dlatego w B2B takich produktów nie można kupić w ilości innej niż wymagana.

Można zapisać koszyk jako szablon, np. do Excela i wysłać go do handlowca. Ta opcja znajduje się nad koszykiem i nosi nazwę "Import/eksport zamówienia". 

W strefie klienta każdy klient może sprawdzić swojego opiekuna handlowego i kontakt do niego. Dodatkowo z każdego poziomu strony widoczny jest czat, na którym w czasie rzeczywistym można napisać do Działu E-commerce. W zakładce "Kontakt" możliwe jest wysłanie wiadomość do Działu E-commerce oraz sprawdzenie danych kontaktowych.

Tak, informacja o dostępnym i obecnie wykorzystanym limicie kredytowym dostępna jest do wglądu w strefie klienta.

Informacje o stanie realizacji zamówienia wysyłane są w formie powiadomień na adres email oraz poprzez sms. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia sprawdzić również można w strefie klienta w B2B lub kontaktując się bezpośrednio z opiekunem handlowym. Dane do opiekuna dostępne są w strefie klienta w B2B. 

Tak, w B2B można dokonać podziału zamówienia (wydzielić pozycje niedostępne do innego zamówienia). Klient może wybrać, czy czekać na skompletowanie zamówienia, czy odebrać od razu pozycje dostępne. Taką zmianę może wprowadzić również opiekun handlowy na prośbę klienta. Dane do opiekuna dostępne są w strefie klienta w B2B. 

Tak, karta katalogowa znajduje się na stronie danego produktu w zakładce "Załączniki". Znaleźć ją można pod danymi o produkcie. 

1. Wszystkie opakowania zwrotne, a w szczególności bębny kablowe, szpule oraz palety są ewidencjonowane i podlegają ogólnym zasadom obrotu towarowego tzn. są fakturowane Kontrahentom odbierającym w/w opakowania na takich samych zasadach jak towary kupowane w H.E. KOPEL sp. z o.o. 2. H.E. KOPEL sp. z o.o. nie wypożycza opakowań zwrotnych. 3. Koszt opakowania jest liczony wg. wewnętrznego cennika obowiązującego w H.E. KOPEL sp. z o.o. 4. W przypadku gdy Kontrahent nie dokona zwrotu opakowania przed terminem wymagalności faktury, winien dokonać zapłaty na rzecz H.E. KOPEL sp. z o.o.. 5. Kontrahent ma prawo zwrócić opakowania zwrotne, na swój koszt, do H.E. KOPEL sp. z o.o. na następujących warunkach: • H.E KOPEL sp. z o.o. będzie przyjmować wyłącznie opakowania przez siebie wcześniej wydane w oparciu o prowadzoną ewidencję sprzedaży oraz wg. numerów opakowań, • zwrot opakowań możliwy jest w terminie do 180 dni od daty wystawienia faktury sprzedaży, • zwrotu opakowania należy dokonać do magazynu oddziału w którym zostało ono zakupione, • koszt zwrotu opakowań do H.E. KOPEL sp. z o.o. ponosi kontrahent, • zwrot opakowań odbywa się na podstawie sporządzonej przez Kontrahenta listy opakowań dostarczonych do magazynów H.E. KOPEL sp. z o.o., • zwracane opakowania muszą być pełnowartościowe - sprawne i nie nosić śladów uszkodzeń lub zbutwienia, • uszkodzenie opakowania stwierdzone przy przyjęciu do KOPEL sp. z o.o., dyskwalifikuje prawo do zwrotu tego opakowania, • uszkodzenia opakowań zwrotnych dostarczonych przez H.E. KOPEL sp. z o.o. należy zgłosić w ciągu trzech dni roboczych od daty dostawy na adres magazyn.centralny@kopel.com.pl wraz z załączoną dokumentacją zdjęciową, • opakowania dostarczone do magazynów H.E. KOPEL sp. z o.o. po dopuszczalnym terminie zwrotu, niepełnowartościowe lub niezakupione w H. E. KOPEL sp. z o.o., Kontrahent ma prawo odebrać na swój koszt w terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia. Po upływie powyższego terminu opakowania takie zostaną zutylizowane, a koszty utylizacji obciążą Kontrahenta, 6. Po przeprowadzeniu weryfikacji prawidłowości zwracanych przez Kontrahenta opakowań zwrotnych wg podpunktów zawartych w pkt. 5, H.E. Kopel sp. z o.o. wystawi Klientowi korektę faktury na prawidłowo zwrócone opakowania.

Firma KOPEL

Tak, nasi wykwalifikowani doradcy dobiorą dla Państwa produkty idealnie spełniające podane wymagania oraz pomogą wyjaśnić wątpliwości związane z produktami. Zachęcamy do kontaktu z najbliższym oddziałem Kopel. Lista oddziałów Kopel: https://www.kopel.pl/oddzialy 

Tak, w oddziałach Kopel znajdują się pojemniki na zużyte świetlówki i baterie. Produkty te są potem odsyłane do dostawcy i utylizowane lub recyklingowane. 

Ogólne Warunki Sprzedaży oraz warunki obrotu opakowaniami znaleźć można pod adresem: https://www.kopel.pl/ogolne-warunki-sprzedazy-kopel  

Program KopelGO został przygotowany z myślą o naszych najlepszych współpracownikach, których chcielibyśmy nagrodzić i wyróżnić za efektywną pracę. W ramach programu klienci zbierają punkty za zakupy, które mogą wymienić na atrakcyjne nagrody. Zakup każdego produktu z naszej oferty jest premiowany. Link do rejestracji w programie: https://kopelgo.pl/ 

Punkty za zakupy w Kopel naliczają się zarówno w KopelGO, jak i w Elektroklubie (NKT, Schneider, Signify)!

Jest to program motywacyjny dla elektryków kupujących produkty marek: Philips Lighting, Schneider Electric oraz NKT, w ramach którego uczestnicy otrzymują gwarantowane nagrody za zakupy, mogą uczestniczyć w szkoleniach i uzyskują dostęp do przydatnych aplikacji, oprogramowania komputerowego oraz promocji z nagrodami. Aby dołączyć do Elektroklubu należy wypełnić i przesłać formularz rejestracyjny, który znajduje się w zewnętrznym serwisie: https://www.elektroklub.pl/rejestracja/Go. Możliwe jest jednoczesne zbieranie punktów w programie KopelGO i Elektroklub. 

Nasz sklep elektryczny oferuje wiele czasowych oraz okolicznościowych promocji organizowanych wspólnie z dostawcami. Nagroda w promocji przysługuje uczestnikom, którzy dokonali największych zakupów danych towarów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie! Promocje trwają przez określony czas lub do wyczerpania objętych akcją produktów. Zapraszamy do skorzystania z trwających promocji, których aktualna lista znajduje się pod adresem: https://www.kopel.pl/promocje 

Za skorzystanie z oferty na wybrane akcesoria elektryczne można zyskać wartościowe nagrody, smartfony, gadżety, sprzęt elektroniczny, odzież promocyjną, a nawet bony zakupowe do popularnych sklepów. Warunkiem wzięcia udziału w akcji promocyjnej jest zakup artykułów z asortymentu dostawcy za podaną w regulaminie kwotę minimalną.

Nagrody są rozdawane po zakończeniu danej edycji programu. Nagroda zostanie osobiście wręczona przez opiekuna handlowego klienta. Informacja o rozpoczęciu i zakończeniu są zamieszczane na stronie: https://www.kopel.pl/promocje

Nasza firma to przyjazne miejsce pracy dla osób w każdym wieku i na każdym szczeblu kariery. Zachęcamy więc do zapoznania się z ofertami pracy, które na bieżąco aktualizujemy na stronie https://www.kopel.pl/oferty-pracy. Jeśli nie ma tam odpowiedniego stanowiska pracy, zachęcamy do pozostawienia dokumentów aplikacyjnych za pomocą formularza KopelWORK: https://www.kopel.pl/kopelwork - każda kandydatura zostanie rozpatrzona!

W obecnej chwili Hurtownie Elektryczne KOPEL Sp. z o.o. posiadają na terenie Polski dwadzieścia osiem oddziałów: dwa w Toruniu, w Bydgoszczy, Bytowie, Chojnicach, Częstochowie, Elblągu, dwa w Gdańsku, Gdyni, Głogowie, Gostyninie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Koszalinie, Nowej Soli, Płońsku, Poznaniu, Rumii, Rzeszowie, Stalowej Woli, Strykowie, Tarnobrzegu, Warszawie, Wrocławiu, Zamościu i Zielonej Górze. 

Dalej zamierzamy się rozwijać otwierając kolejne hurtownie KOPEL. 

Listę oddziałów wraz z adresem i danymi kontaktowymi znaleźć można pod adresem: 

https://www.kopel.pl/oddzialy 

KOPEL to znaczy KOoperacja i Partnerstwo w branży ELektrycznej - to współpraca, wzajemna pomoc i handel na uczciwych zasadach. Kompleks hurtowni KOPEL rozpoczął działalność handlową w 1988 roku w Toruniu. KOPEL z rodzinnej firmy stała się nowoczesną, wielooddziałową hurtownią.

Tak, każda z naszych 28 hurtowni w całej Polsce posiada swój magazyn. Nasze placówki działają w oparciu o wysyłkę towaru do magazynów, który umożliwia szybką obsługę poprzez bezpośredni dostęp do towarów znajdujących się w Magazynie Centralnym.

W stopce strony znajduje się formularz w którym podajemy swoje dane. Poprzez zapis do Newslettera klient poza promocjami B2B otrzymują także dodatkowe promocje dotyczące całej firmy, czyli np: gazetka KopelNow czy promocje z nagrodami.