Kopel rozwija się dla klienta - Puls Biznesu

21/01/2022

Czego potrzeba, by odnieść sukces? Konsekwencji i kreatywności. Nigdy też nie ograniczaj swoich możliwości, a zarobiony kapitał inwestuj w firmę – przekonuje Zbigniew Srokowski, prezes Hurtowni Elektrycznych Kopel.

Współpraca, wzajemna pomoc i handel na uczciwych zasa­dach — takie hasło przyświeca spółce z Torunia wyróżnionej tytułem Gazeli Biznesu za rok 2021. Kopel ma w swojej ofercie ponad 140 tys. produktów elektrotechnicznych renomowanych producentów, w tym osprzęt elektroinstalacyjny, oświetle­nie, przewody czy artykuły związane z automatyką i foto­woltaiką. Spółka obsługuje za­równo duże przedsiębiorstwa, jak i klientów indywidualnych.
W centrali Kopel znajduje się nowoczesne centrum logistyczne z magazynem o powierzchni 5.000 m² oraz 10.000 m² strefy składowania towarów, w tym wyspecjalizowana strefa składowania towarów wielkogabarytowych.
 

Kopel rozwija się dla Klienta - Puls Biznesu

 

Firma z przyszłością
 
Spółka ma obecnie 28 od­działów w całej Polsce, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Rzeszowie i we Wrocławiu. Każdy oddział za­pewnia wysokiej jakości serwis logistyczny i oferuje szeroką gamę produktów dostępnych na miejscu.
W związku z dynamicznym rozwojem rynku odnawialnych źródeł energii oraz odpowiedzialnością społeczną za środowisko, firma stale poszerza swoją ofertę o produkty renomowanych dostawców w tym zakresie. Obecnie przedsiębiorstwo ma własną elektrownię słoneczną, dodatkowo inwestuje w kolejne odnawialne źródła energii. Strategią spółki jest zostać firmą neutralną pod względem śladu węglowego do roku 2025.
Hurtownie Elektryczne Kopel nie osiadają na laurach i szukają nowych sposobów komunikacji z klientem, osią­gając coraz większe sukcesy. Strategia wielokanałowej sprzedaży się sprawdza. Poza oddziałami klienci mają możliwość realizacji zakupów poprzez nowoczesną platformę sprzedaży on-line KopelB2B, która zapewnia kontrahentom stały dostęp do informacji o zapasach magazynowych, cenach i stopniu realizacji zamówień. Oferuje też innowacyjny program lojalnościowy KopelGO, który powstał z myślą o lojalnych klientach.
W 2020 r. spółka połączyła siły z firmą Acel, znanym do­stawcą kabli, który specjalizuje się w przedsięwzięciach energe­tycznych na dużą skalę. Z suk­cesem obsługuje najbardziej wymagające rynki m. in. w Gdańsku i Warszawie. Prezes Zbigniew Srokowski jest optymistą. Wie, że połączone siły Kopel i Acel, pracujące na wspólny wynik, przełożą się na dynamiczny rozwój Grupy.
 
Liczą się ludzie
 
Kadra firmy liczy ponad 300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Spółka stawia na rozwój pracowników i wzrost ich kompetencji poprzez cy­kliczne szkolenia i platformy edukacyjne. Życie to nie tylko praca. Firma wspiera ak­tywność sportową i kulturalną swojej kadry oraz oferuje sze­roki pakiet benefitów pozapła­cowych.
— Kopel ma przyszłość w swo­ich rękach. Kapitał jest warto­ściowy wtedy, gdy jest wielo­pokoleniowy. Wówczas kolejna generacja może startować z po­zycji wyższego piętra i piąć się coraz wyżej – tłumaczy założyciel Hurtowni Elektrycznych Kopel.
Zapewnia jednocześnie, że będzie służył radą młodszemu pokoleniu, które już bierze czynny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy.
Na przestrzeni lat firma została wyróżniona na kilku płaszczyznach. Jest laureatem wielu rankingów biznesowych, w tym Gazele Biznesu, Złota Setka Pomorza i Kujaw, Diamenty Forbesa oraz Dobra Firma. Ponadto spółka ma na względzie CSR, czyli ideę biznesu spo­łecznie odpowiedzialnego.
Hurtownie Elektryczne Kopel są mocno zaangażowane w ży­cie Torunia. Prezes Zbigniew Srokowski wspiera lokalne drużyny sportowe, m.in. klub hokejowy Energa Toruń, żużlowców z KS Toruń czy ko­szykarzy z Twardych Pierników. Firma wspiera też stowarzysze­nia i organizacje opiekujące się niepełnosprawnymi, a także instytucje oświatowe, m.in. Zespół Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu.

Źródło: Puls Biznesu
https://www.pb.pl/kopel-rozwija-sie-dla-klienta-1138929

Kopel rozwija się dla klienta - Puls Biznesu