Drodzy Klienci i Współpracownicy,
W związku z wdrożeniem nadzwyczajnych rządowych rozwiązań, mających na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie rozprzestrzenianiu się choroby COVID-19, wywoływanej przez koronawirus SARS-Cov-2, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, firma Hurtownie Elektryczne KOPEL Sp. z o.o. wdrożyła szereg norm i usprawnień zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia:
- zapewniliśmy możliwość składania zamówień on-line poprzez naszą platformę sprzedażową B2B, która pozwala dokonywać zakupów bez wychodzenia z domu;
- zapewniliśmy bezpieczny kontakt Klienta ze Sprzedawcą, instalując szyby na stanowiskach sprzedażowych;
- wyznaczyliśmy bezpieczną odległość Klienta, wynoszącą 2 metry od stanowiska sprzedażowego;
- wdrożyliśmy bezpieczny odbiór towaru z magazynu;
- wszelkie zaplanowane spotkania biznesowe odbywają się za pośrednictwem telekonferencji;
- ograniczyliśmy liczbę pracowników zachowując między nimi wymagany dystans;
- oddelegowaliśmy część pracowników do pracy zdalnej;
- wstrzymaliśmy wewnętrzny ruch pracowników pomiędzy Magazynem Centralnym a częścią biurową;
- w każdym Oddziale naszej Firmy utrzymujemy wysokie standardy bezpieczeństwa zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, zapewniając Klientom i Pracownikom środki dezynfekcyjne, maseczki i rękawice ochronne;
- wprowadziliśmy wymóg stałego użytkowania maseczek ochronnych na terenie Firmy;
- w wielu widocznych miejscach umieściliśmy plakaty informacyjne zawierające instrukcje poprawnego zachowania higieny i obcowania ze współpracownikami.
Zapewniamy, że dzięki temu nasi Klienci i Pracownicy czują się bezpiecznie na terenie wszystkich Oddziałów naszej Firmy.
Zarząd i Pracownicy KOPEL Sp. z o.o.