Teraz czas na B2B!

18/04/2020
Panująca sytuacja na rynku powoduje, że przedsiębiorcy, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, szukają rozwiązań pozwalających w możliwie jak największym stopniu złagodzić skutki kryzysu epidemiologicznego, a jednocześnie będą satysfakcjonujące zarówno dla Firmy, jak i Klienta. Wszystkie spółki, których działalność nastawiona jest na handel, stawiają sobie za cel dotarcie do swoich Klientów, zastępując kontakt bezpośredni wyjściem bardziej bezpiecznym. Tak jest też w przypadku Hurtowni Elektrycznych Kopel.

Najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji jest wzmocnienie sprzedaży on-line. W Polsce jest tylko kilka hurtowni elektrycznych, które poza obsługą Klienta w oddziałach stacjonarnych z własnym zapleczem magazynowym oferują również sprzedaż internetową. Hurtownie Elektryczne Kopel udostępniają taką możliwość już od roku 2018, co czyni nas Dostawcą doświadczonym i godnym zaufania.

Dla kogo przeznaczona jest platforma KopelB2B? Jej użytkownikiem może zostać każdy przedsiębiorca, który posiada numer NIP i dokona rejestracji po uprzednim kontakcie z najbliższym oddziałem Kopel. Po pomyślnej weryfikacji Klienta, zyskuje on pełen dostęp do platformy i możliwość wygodnego zamawiania towaru bez wychodzenia z domu.

Każdy, kto korzysta z tego typu form komunikacji z Dostawcą, ceni sobie możliwość łatwego dokonywania zakupów zarówno na komputerze jak i w aplikacji mobilnej, bezpośredniego wglądu do wszelkich niezbędnych dla niego informacji (np. danych dotyczących limitu kredytowego, czy podgląd wystawionych dokumentów sprzedaży i salda należności), a także porównania cen z ofertą konkurencji i kontroli stopnia realizacji złożonego zamówienia. Wszystko to możliwe jest na platformie KopelB2B.

Co więcej, każdy przedsiębiorca zarejestrowany na platformie KopelB2B może liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna handlowego, który zapewni mu informacje o bieżących promocjach, a także odroczony termin płatności i gwarancję szybkiej dostawy zamówionych towarów.

Za największą przewagę KopelB2B nad tradycyjną formą dokonywania zakupów nasi Klienci wskazują możliwość bieżącego podglądu stanów magazynowych. Pozwala to zamówić towary, które są aktualnie dostępne i mieć pewność, że zostaną dostarczone w możliwie najkrótszym czasie. Klient o wszelkich zmianach w statusie zamówienia zostanie natychmiast poinformowany poprzez wiadomość e-mail.

Najwyższym celem Firmy jest zadowolenie naszych Klientów, dlatego stale monitorujemy napływające do nas uwagi na temat funkcjonalności platformy KopelB2B i dbamy o jej systematyczny rozwój.

Zachęcamy zatem do kontaktu z najbliższym oddziałem Hurtowni Elektrycznych Kopel i dołączenia do grona Klientów korzystających regularnie z platformy KopelB2B! Jesteśmy pewni, że nawiążemy długotrwałe, partnerskie relacje handlowe, które będą korzystne dla obu stron.

Nasz magazyn jest na Twojej inwestycji! Odwiedź nasz sklep elektryczny online KopelB2B i zapoznaj się z ofertą artykułów elektrotechnicznych: https://b2b.kopel.pl/

Teraz czas na B2B!